dokumentera

Jaha dags och skriva igen...eftersom jag ska göra ett minialbum om julen -08 så försöker jag att hitat på något kul varje dag så här inför julen och dokumenterar det här inne.

Igår däremot var en helt ointressant dag då vi inte gjorde något som är värt att nämnas.

Idag har vi därmot varit en liten sväng till julmarknaden här i Storvik...det var första gången vi var dit men med tanke på hur lite det var så hade vi nästan kunnat stanna hemma.
Amanda hade iaf kul eftersom hon fick åka kaffekopparna (den enda karusellen som fanns där) och sedan fick hon en ja vad heter det nu igen....hmm...jo vindsnurra var det ju! 5 st på en cirkel och i pinnen som man håller i var ett rör med godis i.
Danne köpte en lott av Lottorna och så vann han, men han ville inte välja själv först så då valde jag ett paket men sedan tog han upp ett annat som han tyckte verkade tungt och bra så då fick det bli det...när vi kom hem så öppnade han paketet och det var en ljuslykta(för värmeljus) i form av en rosa keramikros...söt sak :-)
Amanda ville också ha en lott så det fick hon men det blev tyvärr ingen vinst :-/

Nu på kvällen har jag gjort rischoklad med lite hjälp av Danne...mums så gott men vi ska försöka spara det till julafton...annars får det väl bli en ny sen ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback