Lussebakat

Idag har vi bakat lite Lussebullar och Amanda kom underfund med att det var mycket roligare om jag gjorde så degbitarna blev långa så kunde hon bara snurra ihop dem sedan och det var ju meningen att hon skulle ha kul så vi gjorde som hon ville, fast hon försökte ju några gånger själv först..

På eftermiddagen åkte vi till Östanå för att lämna Amanda där och vi tog med en påse lussebullar dit också och det blir alltid lika uppskattat :-D
Amanda ska vara hos sin mormor  till imorgon eftermiddag eftersom jag lovat Eva att passa hennes tavlor när galleriet ska vara öppet imorgon mellan kl10 och kl13. Får se hur jag löser matfrågan bara...ska ta med mig en bok också så man har något att göra.

Kl 14 imorgon är det Tomteborg på Seljansborg och jag tänkte det skulle vara kul att åka dit med Amanda i år igen...måste bara ta mig för att dansa lite då för i år blir väl ingen annan av mina mer danssugna släktingar med.
Är så nyfiken på om hon vågar hälsa på tomten i år...för två år sedan så skrek hon rakt ut när vi kom in till honom...förra året så gömde hon sig bakom mig lr bakom Cicki....därav nyfikenheten över hur det går i år.


Nu får ni ha en trevlig fortsättningen  på kvällen, själv ska jag nog gå och lägga mig och läsa strax och sedan ska jag sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback