Stegräknare

Har haft stegräknaren på mig nu den senaste veckan och har kommit underfund med att jag rör mig fruktansvärt lite 1500-2200steg får jag en vanlig dag när jag mest bara är hemma och kanske ut nån vända till affären.

Har promenerat tillsammans med Cicki i några dagar nu och igår så gick vi ner på stan och sedan åt vi mat där och fönstershoppade och sedan gick vi hem igen...en liten sväng till affären på kvällen sen också.
13 800 steg blev det igår oj oj vad jag har gått.
 Idag gick vi runt en vända och tog sedan bilen till Maxi för att handla och nu står räknaren på 8 094 steg.

Danne har 30graders  feber och ont i kroppen så han blir hemma från jobbet inatt...hoppas han mår bättre imorgon.

Har spelat in "Top Model" och ska titta på det nu

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback