Festat igår och idag är det mycket att göra

usch vad varmt det är just nu man kreverar ju i denna värme....trots det så duschade jag och gjorde mig iordning för att festa till kvällen med Cicki och några till som hon bjudit för att fira hennes 23e födelsedag.
Vi hade jätte kul trots värmen och kunde som tur var sitta nere i källaren där det var svalt...när vi skulle åka så hade många valt att ha något långärmat på/med sig men inte jag och det var rätt val för dte var så skönt att bara gå i linne när det var så varmt.
Cattis och jag åkte hem vid halv två på natten efter att ha ringt Danne för hämtning.
Jag hade lite huvudvärk när jag kom hem men drack vatten och sov sedan till 10.40 och här sitter jag nu..är faktiskt rätt så pigg trots lite huvudvärk men den försvinner förhoppningsvis när jag ätit lite mat.

Vi ska hinna en sväng till Ginborn och hälsa på farmor och farfar...farfar hade nån såg vi kunde få så den ska hämtas...efter det är det Sandviken och Cickis hus som gäller och där ska vi hämta mina saker, eva och andreas saker och Cattis saker...sedan ska vi ut till Östanå och lämna grejjerna där såklart och sedan åker vi till Järbo för att lämna Cattis grejjer och även för att se om vi kan rädda deras soffa från att slängas på tippen(katten har kissat i den och de får inte bort doften men vi ska försöka med våran specialdammsugare)

Bada måste vi göra idag också så det ska vi försöka tränga in någonstans i allt vi behöver göra idag...men nu får ni ha det så bra

Har lagt in en bild på kortet jag scrappade till Cicki
http://mylifeon.blogg.se/scrap 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback