TVn brann

Idag har vi varit iväg och fixat en present till Cicki som fyllde år igår men då var på ett helt annat ställe än Sandviken.

När vi kom hem från affärerna och vi hade ätit lite så gick jag upp och Danne stannade nere...efter en stund hör jag hur det sprakar och knäpper nerifrån och jag hör Danne svära. Ropade och frågade vad som hänt och började gå ner för trappen när jag först inte fick något svar, ropade igen och då svarade han att tVn brunnit upp och jag trodde han skämtade men tydligen inte...det luktade rök i hela vardagsrummet.
Så vad gör 3st tv-galningar när tvn går sönder? blir tokiga såklart...vad f'n ska vi göra nu? och bara för att vi inte har någon tv känns det ju såklart extra jobbigt.




Glöm inte bort att jag har en
scrapblogg nu också där ni kan kika in på mina alster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback