Marknad idag

Idag är det 17grader ute och det är en bra början på dagen och nu väntar vi bara på att tiden ska gå så vi kan åka till Ockelbo på marknaden...hoppas att jag kan hitta något roligt där...ska se om jag kan hitta strumpor åt Amanda och ev åt mig själv och Danne.
Amanda vill gärna ha ett par nya skor också så vi ska kika på Crocs åt henne men får se om det blir några nya.

Häromdagen var vi och köpte en ny skrivare det blev en "HP Photosmart C6285 All-in-One" alltså en multiskrivare som har skanner, kopiator och vanlig skrivare för både vanligt papper och såklart skriver den också ut foton. Den kommer att förenkla mitt scrappande så mycket eftersom jag kan skriva ut bilder när jag vill och nu också få dem i olika format även jätte jätte små.


Har för övrigt en till blogg nu där jag enbart kommer skriva om mitt scrappande och lägga ut bilder på mina alster
 
http://mylifeon.blogg.se/scrap


Kommentarer
Postat av: Neta

Hej igen.. Vi var också till Ockelbo..

Vi köpte inget.. bara P-biljetten..

Jag orkade inte titta.. det var ju såå mycket folk.. och såå trångt på den smala gatan.

Då blir jag stressad...

Jag är van "vår" marknad i Hudik, där är det på stora torg så då bir det inte så där trångt..

Det var första gången jag var till Ockelbo. och det blir nog ingen mer gång..

Ha en fortsatt fin sommar.. hoppas det blir bättre väder.

Vi åkte genom Storvik i lördags.. Vi hade varit till Torsåker på pelargonmuseumet.. Då körde vi genom Storvik på vägen hem.. det gör man ju så sällan..

Kram Neta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback