sjuk?

Sitter just nu i min säng o mår inge bra alls..det började inatt med att jag fick fruktansvärt ont i magen och började må lite illa av det och sedan har det fortsatt...vette tusan om det är magsjuka lr om min mage helt enkelt bestämt sig för att slå bakut...har ju inte kräkts nåt så därför är jag osäker men stannar i sängen idag så gott det går.

Hoppas att jag bli bra igen till imorrn för då ska jag ju ta en fika med Suzan som jag inte träffat på evigheter och på kvällen ska vi(Danne, Amanda och jag) åka och titta på huset igen och prata lite med nuvarande ägarna. Har ett papper från Gästrike Återvinnare som ska fyllas i av båda parter också tar vi chansen att visa Amanda hur det ser ut och kollar med dem vad de tänkt lämna kvar.
Marie som äger huset är sugen på att flytta snabbt så hon ska kolla med de som har deras nya ställe hur det går för dem(för de håller på och renoverar sitt nya hus).

Danne o Amanda ska åka till badhuset ett tag och träffa Anna o ev. Eva där.
Jag har bunkrat lite filmer bredvid sängen och ska väl ha film-maraton medan de är borta. Fast de avbryts väl av toabesök lite ny o då...inte kul alls:-(

Kommentarer
Postat av: Neta

Men Du, det kanske blir bättre sedan Ni flyttat.. det brukar vara så.. att om man bor för nära så blir det inte av..
Jag kan ju planera in en resa i sommar kanske, ha ha...
Jag har inte varit ute och gått på ett tag heller, tiden räcker inte till allt, annars går jag ju förbi hos Er då..
Men man vet aldrig, jag tänker på det varje dag nästan..
Hoppas magen lugnat ner sig..

Jag är så glad.. gör min dotter (som Du träffat) fic sjukdomen Ölzerös Kolit (en tarmsjukdom) för 1 1/2 år sedan.. Det är bara kortison som hjälper säger läkarna..
Hon har haft blod i avföringen hela tiden och får då dåligt blodvärde så hon har legat inne och fått blod..
Nu har vi hittat en Aloe-Verajuice på Life som hjälper.. alltså helt otroligt.. hon är jättebra i magen och blodet stannar nu kvar i hennes kropp..
Tänk om en läkare kunde ta till sig sånt att hälsokost hjälper..
Oj, vad mycket det blev nu då..
Ha de fint i solen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback