allmänt

Ja alla julgardinerna är iaf uppsatta nu de fick bli tvättade och strykta i omgångar...men o så mysigt det är.

Idag har Amanda och jag varit till Öppna förksolan en liten vända men provad egå på eftermiddagen denna gång, vosade sig vara dålig tajming för de hade stängt denna em men det hade kommit en annan mamma också så vi satt där själva ett tag och pratade.

Idag till lunch blev det mumsig lax med potatis till och till middag åt Amanda och jag blodpudding...när Danne jobbar em så vänder vi på lunch och middag och äter den mer mastiga maten till lunch och den lättare till middag.

Tvättat lite idag har jag också gjort och det var välbehövligt :-)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men nått hittar jag väl alltid på

ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback