broderar

Just nu kämpar jag för fullt så att paketkalendern ska bli färdig till 1 december...jag ahr inte alls haft någon lust att brodera sista månaden så den har bara legat men nu så ska jag hinna...helt otroligt vilken tid det kan ta att göra några hundratals stygn. Nedre delen på Tomten börjar likna något nu och ramen började och avslutade jag igår.


Amanda den lilla sötnosen har sovit bra i sin nya säng och det var inte förän i natt som hon återigen kom krypande upp i våran säng...men gör hon om det i natt igen så tänker jag gå tillbaka med henne...usch vad jag sover illa när hon ligger och trycker sig upp i ryggen på mig...fast lite mysigt är det också :-)

Danne har varit så duktig ...han har startat hela 3 maskiner med tvätt denna vecka och någon till lär det bli. Ja det har stått still på tvättfronten...men vad gör det  så länge det finns rena kläder i skåpen.




Känns lite otäckt med den här inbrottsvågen som pågår i Sandviken och Storvik just nu....jag gillar det inte alls...idag när det började skymma ute så ringde telefonen och jag sprang ner men när jag svarade så var det tyst i luren och sedan lades luren på i andra änden...antingen en försäljare men kan ju lika gärna vara nån som kollar om det är tomt i huset.

Inte för att det finns mycket att stjäla i vårat hus..vi har mest saker som är oväderliga p.g.a dess bakgrund...alltså vem man har fått det av lr vad som hände just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback