badhuset igen

Ja idag har det väl inte hänt så värst mycket och för att få lite kul och komma ut ur huset ett tag så åkte jag och Amanda till badhuset med Anna.
Det var faktiskt kul och Amanda fick under våra hökblickar var på den grunda delen utan simpuffar en liten stund..men ungen är så van vid puffarn att hon hamnade under vattnet flera gånger men studsade upp igen så fort hon kunde.
Hur ska man få en liten enivs unge att lära sig simma iaf lite nrä hon bara vill sparka med benen(ej som groda utan bara sparka) och låta armarna "hänga i luften". Ja hon är ju iaf bara 3 och hinenr lära sig simma men ibland måste man ju låta henne försöka.

Nu ligger hon iaf till sängs och ska sova och förhoppningsvis kan hon sova lite längre imorrn än vad hon gjorde imorrse då hon innan kl han slå 6 började ropa en massa frågor inne från sitt rum som tur var somnade hon om och sov någon timme till sen :-)



Nu ska jag strax sätta mig och titta på McLeods döttrar på Hallmark...det är en serie jag verkligen älskar att följa...fast till skillnad från många andra serier så kan man inte missa ett avsnitt för då har det genast kommit 50 ny personer in i handligen(jag vet att jag överdrev en hel del där men det kan behövas ibland när man ska förklara)...fast jag brukar missa en del program både här och där men så kan det vara.

Ha en härlig kväll nu

Go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback