Dock-opertaionen

Idag bestämde jag att  Amanda och jag behövde koma hemifrån en stund så vi skjutsade in Danne till jobbet och sedan var vi ut till Östanå en sväng men där vara bara Mats hemma(han skulle precis åka till jobbet) och Eva som jag pratade med en liten stund.

Efter det hämtade jag Cicki och vi tog en fika på stan och tittade in på biblioteket för att hitta lite nya böcker och cd-skivor att låna åt Amanda.
Amanda var jätteglad för att Cicki satt och läste för henne...hon läste "Dock-operationen" av Eva Wikander och Lisa Örtengren. Jag satt bredvid och lyssnade och det var faktiskt en otroligt rolig saga så jag satt såklart och skrattade år det de två flickorna hittade på i sagan. Den här barnboken måste ni ju läsa :-D

Sen var Amanda och jag en sväng till affären och efter det var det raka vägen hem.

Nu ska jag lägga Amanda

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback