Muntra upp mig...

Dagen började bra...men utan att jag tänkte på det så försvann solen och mitt humör sjönkt genast i botten.
Idag har jag varit väldigt nere och inte alls haft långt till tårar.

Det blir bara värre när min  dotter visat sig vara så otroligt mottaglig för mina känslor att hon också blir ledsen och på egen hand försökt muntra upp mig genom att fåna sig och klänga på mig.
Hon sa själv till mig att hon ville att jag skulle vara snäll och glad och att hon försökte muntra upp mig...kan ni tänka er en 3½ snart 4 åring säga något sånt till er?


Jag var iväg en sväng på egen hand för att få lugna ner mig och komma hemifrån.
Kikade runt efter lite grejjer till Amandas julkalender och nu behöver jag bara 4 paket till + 3 paket med lite godis

Måste verkligen komma igång med broderiet snart igen har ju bara 1 månad på mig att bli färdig men det ska nog gå ska ni se:-)


Jag blir så lätt frustrerad, irriterad och trött just nu...


Jag vill att det ska komma snö så det blir ljust ute och jag kan ut med Amanda och åka pulka...längtar till marknaderna, stök, bak och pyssel som sker före jul.
I år ska vi fira hemma och jag längtar och hoppas på en mysig jul med min familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback