yr fortfarande

Ja yrseln håller i sig även om den är som värst på kvällen och morgonen (och natten om jag vaknar till lite lätt lr snurrar runt)...idag har den varit rätt så jäklig och att sitta vid datorn är egentligen nästan helt utelsutet för då får jag ont i huvudet men korta stunder får det bli.
Ringde till Sjukvårdsrådgivningen och till HC i onsdag och fick en tid hos min familjeläkare...men inte förän på måndag. Verkar som om yrseln håller i sig så jag får väl se vad han säger om det bara är ett virus på balansnerven lr nått annat.
Är som mest yr när jag är trött och blodsockret sjunker (lr stiger för snabbt)., att köra bil är iaf inga problem för då känner jag mig inte så yr...då känns det mest som om synen är lite småknepig, får ta det lungt med bilåkandet. 

Hittade lite färglada papper, lim, plastögon, pompoms(små mjuka bollar med glitter) och mönstersaxar som jag köpte åt Amanda och hon har suttit och pysslat inne på sitt rum hela kvällen.

Vette tusan vad jag ska göra nu men ni får ha det så bra iaf:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback