Dörrkrans

Ja nu har hösten kommit och jag fick sådan stark lust att göra en dörrkrans med höstinspiration.
Idag blev kransen klar(har fått dragit ut det på några dagar då det var svårt att hitta rönnbär om de inte fanns i någons trädgård.

Jag har använt först en stomme i halm som jag klätt in med mossa. Sedan har jag trätt upp rönnbär på ståltråd som jag sedan virat runt kransen. mellan rönnbärsjirlangen har jag satt rönnblad med några nypon.
Så här blev slutresultatet:


Här är en närbild på kransen


Jag kommer att lägga samma inlägg inne på min
scrap och pysselblogg

Kommentarer
Postat av: eva

vad fint, du är så pysslig :)

Postat av: Anonym

Vilken fin krans...

Nu fick jag lust att göra en också..

Hoppas allt är bra med Er! Tänker på Er varje gång vi promenerar förbi "Ert gamla hus"... här...



Kram Neta!

2008-09-30 @ 19:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback