shoppingsugen

Ja idag har jag varit helt otroligt uttråkad och det är shoppingnerven som spökar...jag ahr suttit både igår och idag och tänkt på en massa nya saker jag skulle vilja köpa

Till gästrummet:
Överdragslakan till madrassen som jag ska innaför sängen så det blir lite varmare där
volang att ha på sängen så inte benen syns
stora kuddar
överkast  och med dessa grejjer kommer gästsängen att kunna användas som en mysig soffa att krypa upp i om känner för det.
matta lr 2 till golvet

Amandas rum:
en loftsäng...och nu tänker nog en del att "jamen hon har ju en loftsäng" men nej hon har en med halvloft och nu har jag bestämmt att en riktig loftsäng skulle vara toppen till hennes rum så ytan verkligen kan användas ordentligt, jag vill ju att hon ska trivas inne på sitt rum och nu måste hon sitte o leka på en pytteliten yta på golvet...usch säger jag bara.
Har såklart kikat inne på blocket efter en loftsäng men de kostar för mycket för någon som inga pengar har.



Sen så vill jag självklart köpa mer scrappingsaker men det kommer nog aldrig hända.


Varför kan det inte dyka upp någon som bara säger "-varsågod har har du pengar att shoppa för" också kan jag få en miljon lr nått;-) tänk vad man skulle kunna göra med de pengarna. Ja de skulle ju kunna ge mig ett trevlig jobb bara sådär också utan ansökningar och sådana dryga grejjer.

jaja man får väl fortsätta drömma för det skadar ju inte även om det är bra att se hur verkligheten är också

Kommentarer
Postat av: Fjungis

Skaffa ett jobb !! Hur svårt kan det vara, alla lär jobba för att kunna nå dit mna vill....

2008-09-28 @ 00:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback