många bilder idag


Igår så bakade Danne supermumsiga bullar...han är så duktig på att baka bullar min man.



Se så goda bullarna ser ut att vara *mums*


Under tiden som Danne bakade så satt jag uppe och Amanda lekte nöjd med en papperspåse som hon klippt lite i.
Hon talade också om för mig att hennes kusin Anna sagt att man skull le så här(se bild)


När Danne åkt till jobbet så passade Amananda och jag på att göra iordning hennes väska som hon fick i julklapp och den blev så fin så, men har ingen bild nu.




Nu när jag sitter vid datorn så lekte Amanda så fint i sitt rum och jag kunde inte låta bli att ta en bild på henne



Det är första gången jag sitter vid datorn idag...har varit nere och plockat lite, tvättat 2 maskiner med tvätt varav en blivit hängd vid det här laget och den andra borde nog vara klar snart också.


Dessa bilder togs när vi gjorde snögubbarna

Danne lyckades ta en bild på mig och Amanda..även Cicki var med på bilden men jag klippte bort henne då jag inte vet om hon vill vara med här.


Här är de 3 snögubbarna
Frankenstein till vänster...lr ja Danne kallade honom så.
Men Amanda säger att den till vänster är Danne, sen är det hon själv i mitten och jag till höger.


Här är en bild på charmtrollet själv



ha en bra dag nu

hej då

Kommentarer
Postat av: neta

Fina bilder..

Min man är också duktig i köket...

Kanske inte på bakning men är en otrolig kock.. vad gäller mat..

Du verkar så förståndig i allt så jag tror inte Du låter Amanda sitta enbart vid TV:n...

Fina snögubbr...

I morgon ska vi få mycket snö... så då får Ni göra fler...

Kram och ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback